Werken bij ons 3.0

"Heeft u schade? Een schade oplopen is vervelend, wij helpen u graag verder."

Heeft u schade? Een schade oplopen is vervelend, wij helpen u graag verder. Lees hieronder hoe u uw schade het beste kunt melden. Wij doen ons uiterste best om de schade zo snel mogelijk af te handelen.

Onze relaties waarderen ons met een:

8,5

Bekijk de reacties van onze relaties


Online schade melden

U kunt uw schade via een online schadeformulier aan ons doorgeven. Selecteer een categorie en klik op de link om het online schadeformulier te openen.

 

Telefonisch schade melden

U kunt uw schade ook telefonisch aan ons doorgeven, op werkdagen zijn wij bereikbaar van 08.45 uur tot 17.15 uur.

Rob van der Meij

Contact

Rob van der Meij

(Hoofd Volmacht)

071 - 405 16 16 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.



Noodgeval buiten kantoortijden

Bij een noodgeval, in het weekend of buiten kantoortijden, staan wij ook voor u klaar. Bij spoed, zoals een ernstig ongeval, overlijden, ingrijpende schade of een andere dringende kwestie, zoals het aanmelden van uw auto of brommer voor een voorlopige verzekeringsdekking, kunt u onze verzekeringsadviseurs bereiken via:

  • Dick Heemskerk: 06-20 62 83 24
  • Jaap van Duijvenboden: 06-22 78 33 91
  • Gert de Vries: 06-53 53 97 93
  • Steven van der Wateren: 06-22 38 24 39
  • Rene Nieboer: 06-22 38 44 84
  • Hans Bouman: 06-10 95 21 60

 

Schade en nu?

Als u te maken krijgt met schade wilt u graag weten hoe nu verder. Per schademelding kan de termijn en de benodigde informatie verschillen. Klik hier om per schademelding te bekijken welke informatie wij nodig hebben, hoe lang de afhandeling gemiddeld in beslag neemt en welke stappen u zelf kunt ondernemen.

Hulp nodig bij herstel?

Onze dienstverlening gaat verder dan alleen het afhandelen van uw schade. Wij hebben contacten met vakkundige glaszetters, aannemers, schilders en garages. U hoeft zelf niets te doen, wij regelen een offerte voor u. Vaak hoeft u niets voor te schieten, omdat wij de herstelkosten rechtstreeks afhandelen met de reparateur. Wij maken het u graag gemakkelijk.

 

Onze relaties vertellen

Tevreden relaties, daar doen wij het allemaal voor. Daar kunnen we u alles over vertellen, maar nog liever laten wij onze relaties aan het woord:

''We zijn al jaren klant bij De Leeuw. Sinds 2007 woonachtig in het oosten van het land, maar klant gebleven. Dat zegt genoeg.''
Familie van Delft - Dieren

''Heb over het algemeen gelukkig bijna nooit schade, maar als ik contact opneem met De Leeuw met vragen over verzekeringen, dan word ik altijd vriendelijk te woord gestaan en word het goed geregeld.''
Mevrouw Guyt - Katwijk

''Ben niet voor niets al vanaf 1978 klant bij De Leeuw.'' 
Meneer van der Duim - Zoeterwoude